Opis zadania oraz zasady bez zmian w linku → TUTAJ
NOWI BOHATEROWIE
Poprzedni Bohaterowie w linku → TUTAJ
Rodziny:
RODZINA WILKÓW:
Rodziny dają premie za każdego unikalnego bohatera z tej samej rodziny w bitwie.
Bonus dla 2/3 Bohaterów:
- 35% / 50% szansy na to, że rzucone wzmocnienie nie będzie mogła zostać oczyszczona
RODZINA KRUKÓW:
Rodziny dają premie za każdego unikalnego bohatera z tej samej rodziny w bitwie.
Bonus dla 2/3 Bohaterów:
- 35% / 50% szansy na to, że rzucona dolegliwość nie będzie mogła zostać oczyszczona
Etapy zadań NOWE!!
Umiejętności specjalne wrogów:
Wróg | Żywioł | Nazwa umiejętności specjalnej | Opis umiejętności specjalnych |
---|---|---|---|
Rycerz | Ogień | Impreza Rycerska | Wszyscy sojusznicy kontratakują ze 100% otrzymanymi obrażeniami przez 5 tur. |
Rycerz | Natura | Zbroja Rycerska | Wszyscy sojusznicy otrzymują +50% ataku przez 5 tur |
Rycerz | Lód | Rycerska Furia | Wszyscy sojusznicy otrzymują +50% obrony na 5 tur |
Wilk Straży | Święty | Dzikie Ugryzienie | Zadaje celowi 250% obrażeń. Cel otrzymuje 363 obrażeń od krwawienia w ciągu 3 tur |
Atak Kruka | Mrok | Dziki Dziób | Zadaje celowi 250% obrażeń. Cel otrzymuje 360 obrażeń od trucizny w ciągu 3 tur |
Różnice w przywołaniu bohaterów w bramie:
Rzadki klasyczny bohater: 63,1% → 47,3%
Epicki klasyczny bohater: 20,8% → 18,5%
Legendarny klasyczny bohater: 1,5% → 1,3%
Rzadki bohater wydarzenia: → 23,7%7,9%
Epicki bohater wydarzenia: → 8%5,7%
Legendarny bohater wydarzenia → 1,2%1,0%
DODATKOWE losowanie
Legendarny Bohater Miesiąca: 1,3%