EP-Poland – Empires and puzzles fan page

Starcie Rycerzy runda 2

Opis zadania oraz zasady bez zmian w linku → TUTAJ

NOWI BOHATEROWIE

Poprzedni Bohaterowie w linku → TUTAJ

Rodziny:

RODZINA WILKÓW:

Rodziny dają premie za każdego unikalnego bohatera z tej samej rodziny w bitwie.

Bonus dla 2/3 Bohaterów:

  • 35% / 50% szansy na to, że rzucone wzmocnienie nie będzie mogła zostać oczyszczona
RODZINA KRUKÓW:

Rodziny dają premie za każdego unikalnego bohatera z tej samej rodziny w bitwie.

Bonus dla 2/3 Bohaterów:

  • 35% / 50% szansy na to, że rzucona dolegliwość nie będzie mogła zostać oczyszczona
Etapy zadań NOWE!!
Umiejętności specjalne wrogów:
Wróg Żywioł Nazwa umiejętności specjalnej Opis umiejętności specjalnych
Rycerz Ogień Impreza Rycerska Wszyscy sojusznicy kontratakują ze 100% otrzymanymi obrażeniami przez 5 tur.
Rycerz Natura Zbroja Rycerska Wszyscy sojusznicy otrzymują +50% ataku przez 5 tur
Rycerz Lód Rycerska Furia Wszyscy sojusznicy otrzymują +50% obrony na 5 tur
Wilk Straży Święty Dzikie Ugryzienie Zadaje celowi 250% obrażeń.
Cel otrzymuje 363 obrażeń od krwawienia w ciągu 3 tur
Atak Kruka Mrok Dziki Dziób Zadaje celowi 250% obrażeń.
Cel otrzymuje 360 ​​obrażeń od trucizny w ciągu 3 tur

Różnice w przywołaniu bohaterów w bramie:

Rzadki klasyczny bohater: 63,1% → 47,3%
Epicki klasyczny bohater: 20,8% → 18,5%
Legendarny klasyczny bohater: 1,5%  → 1,3%

Rzadki bohater wydarzenia: 7,9%  → 23,7%
Epicki bohater wydarzenia: 5,7%  → 8%
Legendarny bohater wydarzenia 1,0%  → 1,2%

DODATKOWE losowanie
Legendarny Bohater Miesiąca: 1,3%