EP-Poland – Empires and puzzles fan page

Starcie Rycerzy

Wyzwanie Starcie Rycerzy zostało stworzone, aby urozmaicić zabawę w sojuszu.

Tylko członkowie którzy są w sojuszu przed rozpoczęciem wydarzenia, mogą wziąć udział w bitwie.

Wyzwanie polega na osiągnięciu dużej wspólnej ilości punktów.
Na samym początku mamy dostępny wyłącznie poziom rzadki (3*), aby mieć możliwość zmierzyć się na epickim (4*) poziomie, należy zdobyć wraz z sojuszem
2.5 miliona punktów, dla legendy (5*) jest to łączna suma 10 milionów.
Wyniki dla wszystkich poziomów sumują się, a my otrzymujemy nagrody na podstawie indywidualnych osiągnięć, oraz osiągnięć sojuszu. Etapy można powtarzać, aby uzyskać większy wynik (znaczenie dla wyniku ma ilość pokonanych wrogów,  szybkość przejścia etapów, comba oraz ilość pozostałego zdrowa naszych bohaterów na zakończenie etapu)

Wyzwanie składa się z 10 etapów, na każdym poziomie, które nie odbija żadnego żywiołu.

Po przejściu całego  jednego z poziomów, mamy dostępną skrzynię z nagrodami.
Dostępne są nowe monety wydarzenia, dla darmowego losowania w bramie przywołań.
Jedno losowanie kosztuje 10 monet, bądź 300 diax.

Na etapach zadań znajduje się utrudnienie w postaci pułapek, które po uruchomieniu powodują szkody dla naszych bohaterów.
* Co 4 tury wszyscy bohaterowie otrzymują 306 (rare); 432 (epicki); 612 (legenda) obrażeń od podpalenia w ciągu 3 tur.
* Co 4  tury wszyscy bohaterowie otrzymują – 40% ataku przez 3 tury.

 

  • Bohaterowie rodziny Wilków lub Kruków omijają bariery żywiołów i mają zwiększony atak, obronę i zdrowie (+20%) na etapach tego zadania Sojuszu

Wszyscy wrogowie mają również specjalne umiejętności:

Wróg Żywioł Nazwa umiejętności specjalnej Opis umiejętności specjalnych
Rycerz Ogień Impreza Rycerska Wszyscy sojusznicy kontratakują ze 100% otrzymanymi obrażeniami przez 5 tur.
Rycerz Natura Zbroja Rycerska Wszyscy sojusznicy otrzymują +50% ataku na 5 tur
Rycerz lód Rycerska Furia Wszyscy sojusznicy otrzymują +50% obrony na 5 tur
Wilk Straży Święty Dzikie Ugryzienie Zadaje celowi 250% obrażeń.
Cel otrzymuje 363 obrażeń od krwawienia w ciągu 3 tur

Etapy zadań oraz statystyki etapów – https://ep-poland.pl/etapy-zadania-starcie-rycerzy/