Rodzina wilków:
Rodziny dają premie za każdego unikalnego bohatera z tej samej rodziny w bitwie.
Bonus dla 2/3 Bohaterów:
- 35% / 50% szansy na to, że rzucone wzmocnienie nie będzie mogła zostać oczyszczona
Rodzina Kruków:
Rodziny dają premie za każdego unikalnego bohatera z tej samej rodziny w bitwie.
Bonus dla 2/3 Bohaterów:
- 35% / 50% szansy na to, że rzucona dolegliwość nie będzie mogła zostać oczyszczona
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/09/Quenel-optimized.png?fit=405%2C552&ssl=1)
Quenell
ŻYWIOŁ
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
STRAŻNIK LASU
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | szybko |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
816 | 795 | 760 | 1433 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Wyjący Miecz |
Efekt I | Zadaje 320% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. |
Efekt II | Rzucający otrzymuje dodatkowe +40% mocy za następną specjalną umiejętność, którą rzuci. Dodatkowa moc zwiększa się o 40% w każdej turze, łącznie do +200%. |
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/10/esme-optimized.png?fit=429%2C762&ssl=1)
Esme
ŻYWIOŁ
LÓD
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
Czarodziej
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
816 | 762 | 780 | 1477 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Zabójca potworów |
Efekt I | Niszczy wszystkich potworów ze wszystkich sojuszników. |
Efekt II | Odzyskuje 40% zdrowia dla wszystkich sojuszników. |
Efekt III | Jeśli sojusznik miał diabły, będzie odporny na nowe diabły przez 4 tury. |
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/10/wolfgang-optimized.png?fit=633%2C780&ssl=1)
Wolfgang
OGIEŃ
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
WOJOWNIK
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | Średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
816 | 768 | 784 | 1450 |
MIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Rękawica Dowódcy |
Efekt I | Zadaje 250% obrażeń wszystkim wrogom. |
Efekt II | Rzucający zmniejsza wszystkie otrzymywane obrażenia o -50% na 4 tury. |
Efekt III | Po 4 turach rzucający zwiększa zdrowie wszystkich sojuszników o 600. |
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/10/Ludwig-optimized.png?fit=629%2C878&ssl=1)
Ludwig
ŻYWIOŁ
MROK
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
PALADYN
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | Wolna |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
816 | 723 | 844 | 1442 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Skóra w całości z metalu |
Efekt I | Bohater zyskuje efekt prowokacji, która uniemożliwia wrogom używanie specjalnych umiejętności na sojusznikach rzucającego przez 6 tur. |
Efekt II | Bohater otrzymuje +84% obrony przed Umiejętnościami specjalnymi na 6 tur. |
Efekt III | Pobliscy sojusznicy otrzymują manę co turę przez 6 tur. Otrzymana mana zwiększa się co turę aż do ostatniej tury, kiedy otrzymuje się 100% many. |
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/10/wren-optimized.png?fit=567%2C790&ssl=1)
Wren
ŻYWIOŁ
NATURA
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
EPICKI
KLASA
łotrzyk
RODZINA
Kruk
Regeneracja many | szybka |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
680 | 675 | 643 | 1281 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Wiewiórka Giermka |
Efekt I | Zadaje celowi 240% obrażeń. |
Efekt II | Wszystkie trafione cele otrzymują -34% ataku na 3 tury. |
Efekt III | Jeśli cel ma buffy i zostanie trafiony, obiera za cel innego wroga z buffami. Jeśli żaden z pozostałych wrogów nie ma wzmocnień, wybierz losowego wroga. Obrażenia zmniejszają się przy każdym kolejnym trafieniu. Każdy wróg może być trafiony tylko raz. |
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/10/ferant-optimized.png?fit=541%2C711&ssl=1)
Ferant
ŻYWIOŁ
OGIEŃ
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
EPICKI
KLASA
Druid
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | Średnio |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
680 | 635 | 595 | 1474 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Dzika zemsta |
Efekt I | Bohater i pobliscy sojusznicy kontratakują z 135% otrzymanych obrażeń przez 5 tur.. |
Efekt II | Bohater i pobliscy sojusznicy zmniejszają o 10% many atakującego przy każdym kontrataku na 5 tur. Efekt zmniejsza się w przypadku kolejnych aktywacji w tej samej turze. |
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/09/Aderyn-Grupa-optimized.jpg?fit=970%2C436&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/09/Bertulf-grupa-optimized.jpg?fit=973%2C475&ssl=1)