Premia:
Bohaterowie rodziny Zabójców omijają bariery żywiołów i mają zwiększony atak, obronę i zdrowie (+20%) na etapach tego wydarzenia wyzwania
Nowi bohaterowie tworzą rodzinę „Zabójców” i otrzymują premię rodzinną za każdego wyjątkowego bohatera w drużynie:
premia rodzinna różni się w zależności od rzadkości.
Premia rodzinna Zabójców za 1/2/3 bohaterów:
- 50% / 75% / 100% szansa na otrzymanie następujących kumulacji na koniec każdej tury:
- Kumulacja (maksymalnie 10): rzucający czar odzyskuje X HP w każdej turze
- Kumulacja (maks. 10): rzucający otrzymuje + Y% generowania many
Premia rodzinna aktywuje się nawet wtedy, gdy nie użyjesz umiejętności specjalnej.
Wszyscy bohaterowie wydarzenia rzucają podobne kumulacje regeneracji zdrowia jak i regenerowania many, które zostaną połączone z kumulacjami premii rodzinnej.
Kumulacje wzrostu many zapewniane przez specjalne umiejętności legendarnych i epickich bohaterów są mniejsze niż w przypadku premii rodzinnej.
Specjalna umiejętność niektórych bohaterów zwiększa wielkość kumulacji nawet o trzy krotność.
Kumulacja +2 w kartach bohaterów oznacza, że kumulacja jest dodawana dwukrotnie (jeśli nie przekracza limitu 10). Tak więc dodana ilość i procentowa regeneracja HP jest podwojona.
Kumulacja +3 w kartach bohaterów oznacza, że kumulacja jest dodawana 3 razy (jeśli nie przekracza limitu 10). Tak więc dodana ilość i procentowa regeneracja HP jest potrojona.
Szybkość Zdobywania Many:
Jeśli nie używasz żadnych oddziałów many ani wzmocnień:
- Generację many legendarnych bohaterów można zwiększyć o 100%.
- Generowanie many epickich bohaterów można zwiększyć o 80%.
- Generowanie many rzadkich bohaterów można zwiększyć o 50%.
- Maksymalne kumulacje można osiągnąć w 10 turach ( lub mniej patrz dalej w dodatkowych uwagach )
Tabela przedstawia ilość tarcz (klocków) potrzebnych do generowania many, aby szybciej ładować bohaterów z wolną maną:
Rzadkość bohatera | Odzyskana ilość HP | Zwiększenie generacji many |
---|---|---|
Legendarny | 20 HP w każdej turze | 10% |
Epicki | 15 HP w każdej turze | 8% |
Rzadko spotykany | 10 HP w każdej turze | 5% |
Premia rodzinna aktywuje się nawet wtedy, gdy nie użyjesz umiejętności specjalnej.
Wszyscy bohaterowie wydarzenia rzucają podobne kumulacje regeneracji zdrowia jak i regenerowania many, które zostaną połączone z kumulacjami premii rodzinnej.
Kumulacje wzrostu many zapewniane przez specjalne umiejętności legendarnych i epickich bohaterów są mniejsze niż w przypadku premii rodzinnej.
Specjalna umiejętność niektórych bohaterów zwiększa wielkość kumulacji nawet o trzy krotność.
Kumulacja +2 w kartach bohaterów oznacza, że kumulacja jest dodawana dwukrotnie (jeśli nie przekracza limitu 10). Tak więc dodana ilość i procentowa regeneracja HP jest podwojona.
Kumulacja +3 w kartach bohaterów oznacza, że kumulacja jest dodawana 3 razy (jeśli nie przekracza limitu 10). Tak więc dodana ilość i procentowa regeneracja HP jest potrojona.
Szybkość Zdobywania Many:
Jeśli nie używasz żadnych oddziałów many ani wzmocnień:
- Generację many legendarnych bohaterów można zwiększyć o 100%.
- Generowanie many epickich bohaterów można zwiększyć o 80%.
- Generowanie many rzadkich bohaterów można zwiększyć o 50%.
- Maksymalne kumulacje można osiągnąć w 10 turach ( lub mniej patrz dalej w dodatkowych uwagach )
Tabela przedstawia ilość tarcz (klocków) potrzebnych do generowania many, aby szybciej ładować bohaterów z wolną maną:
Ilość potrzebnych klocków | Zwiększenie generacji many | Uwagi |
---|---|---|
12 | 0% | |
11 | 9,09% | |
10 | 20% | |
9 | 33,33% | |
8 | 50% | Maksymalna kumulacja dla rzadkich bohaterów wydarzeń |
7 | 71,43% | Maksymalna kumulacja bohaterów epickich wydarzeń wynosi 80% |
6 | 100% | Maksymalna kumulacja dla legendarnych bohaterów |
5 | 140% | Maksymalna kumulacja dla legendarnych bohaterów, przy użyciu oddziałów many i buffów |
Zasady:
Na etapach tego wydarzenia występuje spadający cień, pojawia on się gdy użyjemy artefaktów bitewnych bądź użyjemy umiejętność specjalnych bohatera, wtedy
wściekłość wrogów rośnie zwiększając zadawane przez nich obrażenia (15%)
Kiedy Wściekłość wroga osiąga szczyt, wszyscy wrogowie odzyskują zdrowie, a wszystkie ich dolegliwości związane ze statusem zostają oczyszczone na początku ich tury (Maksymalna Wściekłość wynosi 75%, a około 10% zdrowia jest odzyskiwanych dla wrogów pod koniec tury przeciwnika.)
Wściekłość słabnie, gdy podczas swojej tury nie używasz przedmiotów bitewnych lub Umiejętności Specjalnych.
Wskaźnikiem jest Strzałka która wskazuje, że wściekłość słabnie, bądź wzrasta. (Do tylu – słabnie, do przodu – rośnie).
Żywioł który jest odbijany jest lodem , dlatego nie proponuje używania się bohaterów tego żywiołu, prócz bohaterów tego wydarzenia (one omijają bariery żywiołów na tym wydarzeniu)
W bramie losowań bohaterów używa się 10 monet wydarzenia
Nagrody za wydarzenie są takie same jak w wydarzeniu Rycerze Avalonu
Nagrody w postaci awatara:
- Rzadki
- Pierwsze miejsce ( #1 ) = Maeve
- Epicki
- Pierwsze miejsce ( #1 ) = Baril i Aodhan
- Top 10 ( #2-10 ) = Baril
- Legendarny
- Pierwsze miejsce ( #1 ) = Caitlin, Rian, Saoirse
- Top 10 ( #2-10 ) = Caitlin, Rian,
- Top 100 ( #11-100 ) = Caitlin
Nagrody w postaci bohaterów
- Rzadkie pierwsze miejsce = Cillian
- Epickie pierwsze miejsce = Cathal
- Legendarne pierwsze miejsce = Senan
Szanse na przywołanie bohaterów:
Rzadki klasyczny bohater: 53,1%
Epicki klasyczny bohater: 19,8%
Legendarny klasyczny bohater: 1,5%
Rzadki bohater-trener: 10,0%
Epicki bohater-trener: 1,0%
Rzadki bohater wydarzenia: 7,9%
Epicki bohater wydarzenia: 5,7%
Legendarny bohater wydarzenia 1,0%
DODATKOWE losowanie
Legendarny Bohater Miesiąca: 1,3%