![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/07/Senan-optimized.png?fit=473%2C878&ssl=1)
ŻYWIOŁ
Mrok
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
CZARODZIEJ
PASYWNA Umiejętność:
Redukcja obrażeń od dolegliwości związanych ze statusem
Obrażenia spowodowane przez dolegliwości związane ze statusem zmniejszone o -50%
Regeneracja many | wolna |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
807 | 731 | 813 | 1421 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Klątwa Widma |
Efekt I | Zadaje 275% obrażeń wszystkim wrogom. |
Efekt II | Przyzywa Widmowego diabła dla wszystkich wrogów. Diabeł zadaje obrażenia wrogowi 45% ataku co turę. |
Efekt III | Widmowy Diabeł absorbuje leczenie i znika, gdy wchłonie zdrowie równe 30% maksymalnego zdrowia celu.. |
Efekt IV | Kumulacja +2 (maks. 10): rzucający otrzymuje +5% generowania many. |
Efekt V | Kumulacja +2 (maks. 10): rzucający odzyskuje 20 HP w każdej turze. |