RODZINA KRÓLESTWA:
Bohaterowie stają się silniejsi, gdy połączą siły z innymi wyjątkowymi bohaterami z tej samej rodziny.
Premia za 1/2/3 bohaterów:
- 5% / 7% / 10% many za każdym razem, gdy pomocnik jest przyzywany dla Bohatera.
- 25% / 35% / 50% leczenia za każdym razem, gdy pomocnik zostanie przyzwany dla Bohatera.
Bonus bohatera wydarzenia
Bohaterowie należący do tej rodziny, a także walczący z nimi bohaterowie otrzymują dodatkowe korzyści w Wojnie Trzech Królestw.
ŻYWIOŁ
ŚWIATŁOŚĆ
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
CZARODZIEJ
RODZINA: KRÓLESTWO
Regeneracja many | wolna |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
825 | 700 | 869 | 1516 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Mistrzowski cios walki |
Efekt I | Przyzywa pomocnika Shu dla każdego sojusznika z 9% HP i 17% atakiem odziedziczonym po rzucającym. |
Efekt II | Pomocnik Shu daje właścicielowi możliwość kontrataku z 30% otrzymanych obrażeń, o ile właściciel posiada pomocnika Shu. Tego efektu nie można usunąć. |
Efekt III | Przyzywa potwora Shu dla wszystkich wrogów. Potwór zadaje obrażenia swojemu celowi 50% ataku co turę. |
Efekt IV | Potwór pochłania leczenie i znika, gdy zaabsorbuje zdrowie równe 34% maksymalnego zdrowia celu.. |