Pamiętaj drogi graczu, kiedy zaczniesz brać udział w wojnie sojuszów, zwracaj uwagę co masz napisane w wiadomości wyróżnionej. Jest to jedną, a najważniejszą pierwszą rzeczą, którą należy przeczytać. Większość sojuszów ma określoną taktykę, wspólnie możecie odnieść sukces.
Poradnik dla zaczynających przygodę z Empire&Puzzles, wprowadzenie na czym polegają wojny sojuszów.
=============================================================================================================
Podstawowe Informacje
Flagi wojenne wyglądają następująco:
– dostępna energia wojenna
– banery dla obu sojuszy – kliknięcie w banner wyświetli informacje o sojuszu, w tym jego członków, wynik sojuszu i ile flag energii wojennej jest nadal nieużywanych dla wszystkich członków sojuszu w sumie.
– pasek wyników bitwy – nasz sojusz jest niebieski, przeciwników – czerwony.
– zegar pokazujący, jak długo potrwa wojna lub faza przygotowawcza.
– rodzaj pomocy wojennej – reprezentowany jako ikona pod nazwą drużyny przeciwnej. Kliknięcie ikony pokaże informacje na temat tego, jakiego rodzaju wsparcie chroni drużynę przeciwną.
– ikona koła zębatego – umożliwia przełączanie czatu, pokazuje informacje o wojnie, pozwala na konfigurowanie następnej drużyny atakującej.
– informacje o ataku – wyświetla wyniki ostatnich ataków. Gracz po lewej to zwycięzca, po prawej – przegrany. Liczba między graczami to liczba zdobytych punktów za atak. Kliknięcie tego obszaru pozwala zobaczyć pełną historię ataków i listę najlepszych atakujących. Tu też możemy sprawdzić ile osób z naszego czy przeciwnego sojuszu nie brało jeszcze udziału w wojnie i ewentualnie zmobilizować sojuszników do podjęcia działania.
Łupy wojenne
Dostępne są dwa rodzaje łupów wojennych:
– po zwyciężonej walce.
Wartość nagród zależy od liczby wojen, w których brało się udział. Gra wylicza to procentowo. W przypadku opuszczenia sojuszu gra restartuje % uczestnictwa w wojnach do zera. W przypadku pozostania w sojuszu, ale odznaczenia opcji „Wziąć udział w wojnie”, gra obniża % udziału.
–zbieramy również punkty w skrzyni wojennej: 5 pkt za wygraną wojnę, 3 pkt za remis i 1 pkt za przegraną.
Reset skrzyni następuje w przypadku wzięcia udziału w wojnie w innym sojuszu.
Wsparcie wojenne dla obu drużyn – rodzaje pomocy wojennej:
1. Szturm: Na czas tej wojny sojuszów prędkość regeneracji many ustawiona jest na poziomie BARDZO SZYBKIM.
2. Horda Nieumarłych – Wszyscy bohaterowie otrzymują szkieletowego stwora. Szkieletowy Stwór dziedziczy 10% PŻ i 10% Ataku po swoim właścicielu
3. Oczyszczenie – Usuwa wszystkie efekty ze statusu z wszystkich bohaterów.
Rotacja występowania wsparcia wojennego:
1 |
Grad Strzał |
2 |
Grad Strzał |
3 |
Oczyszczenie |
4 |
Oczyszczenie |
5 |
Lepszy Atak |
6 |
Lepszy Atak |
7 |
Szturm |
8 |
Szturm |
9 |
Horda Nieumarłych |
10 |
Horda Nieumarłych |