![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/11/wilbur-optimized.png?fit=513%2C597&ssl=1)
Rodzina Atlantydy Laguna:
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +3%/+6%/+10%/+15% do ataku
ŻYWIOŁ
OGIEŃ
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
EPICKI
KLASA
Mnich
RODZINA
Laguna
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
649 | 605 | 690 | 1143 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Cudowna uczta |
Efekt I | Wszyscy sojusznicy dzielą się odniesionymi obrażeniami z pozostałymi sojusznikami przez 4 tury. |
Efekt II | Wszyscy wrogowie dzielą się między sobą obrażeniami przez 4 tury. |
Efekt III | Wszyscy sojusznicy otrzymują +63% do obrony przez 4 tury. |
Efekt IV | Wszyscy wrogowie otrzymują -44% do obrony przez 4 tury |
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2022/03/wilbur-optimized.jpg?fit=720%2C1600&ssl=1)
Rodzina Atlantydy Laguna:
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +3%/+6%/+10%/+15% do ataku
ŻYWIOŁ
OGIEŃ
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
EPICKI
KLASA
KLERYK
RODZINA
Laguna
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
649 | 605 | 690 | 1143 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Znakomity Sake |
Efekt I | Wszyscy sojusznicy otrzymują +80% do normalnego ataku przez 4 tury. Ten efekt może być aktywny wraz z innymi efektami, które zwiększają ogólną sile ataku. Gdy ten efekt jest aktywny, siła normalnych ataków może maksymalnie wzrosnąć o 140% |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy regenerują 280 HP przez 4 tury |