EP-Poland – Empires and puzzles fan page

Wieża Ninja

Celem Ninja Tower jest wspinanie się na wieżę jak najwyżej z najlepszym możliwym wynikiem. Gracze otrzymują ekskluzywne nagrody na podstawie ich rankingu na koniec wydarzenia.

CECHY Wieży NINJA

Wszystkie etapy Wieży Ninja zawierają klątwy Oni. Jeśli Kamień Oni nie zostanie zniszczony na czas, jeden z twoich Bohaterów otrzyma klątwę Oni. Bohaterowie, którzy są przeklęci 2 razy, nie mogą ponownie wejść do walk w Wieży Ninja.

Po ukończeniu niektórych etapów możesz wybrać błogosławieństwo, aby wzmocnić wszystkich swoich bohaterów. Błogosławieństwa to wzmocnienia, które są aktywne dla wszystkich twoich bohaterów w bitwach o Wieżę Ninja do końca bieżącego wydarzenia.

 PUNKTACJA wieży ninja:

Rankingi są oparte na najwyższym osiągniętym piętrze. Wyniki z obu linii zadań (normalnej i niemożliwej) są łączone. Jeśli gracze osiągnęli to samo piętro, są klasyfikowani na podstawie ich skumulowanych wyników z gry na każdym piętrze. Wyniki są określane na podstawie pokonanych wrogów, szybkości ukończenia i ilości zdrowia bohatera pozostałego na końcu etapu. Pod uwagę brane są również duże kombinacje i świetne mecze (combo).

Po pomyślnym ukończeniu etapów nie można ich powtórzyć.

Ogólny opis wieży ninja:

  • Normalne etapy zadań posiadają 25 pięter.
  • Niemożliwe etapy zadań mają 50 pięter, które możesz rozpocząć po ukończeniu normalnych etapów.
  • Ogólnym celem jest „wspięcie się” jak najwyżej w Wieży Ninja
  • Każde piętro musi zostać ukończone przed przejściem do następnego
  • Piętra nie mogą być powtarzane po ukończeniu
  • Każde piętro przypomina scenę wydarzenia i zawiera potworyorazi bossów
  • Wieża zawiera nową mechanikę rozgrywki, Kamienie Oni, które mogą nałożyć na bohaterów klątwy Oni (Pojawiają się losowo na naszej planszy bitwy, należy je przesuwać w jak najszybszy sposób, układając je minimum w trzy takie same kolory, mamy na to trzy tury. Gdy nam nie uda się ich zlikwidować, na naszym bohaterze pokaże się ikona klątwy, wówczas gdy nasz bohater zostanie przeklęty dwa razy, zostaje wykluczony całkowicie z wydarzenia.) 
    • Jeśli jeden z twoich bohaterów zostanie dwukrotnie przeklęty, nie możesz już użyć go w wydarzeniu.
    • Kostiumowa i normalna wersja bohatera to inny bohater. Możesz więc użyć tych bohaterów łącznie 4 razy.
  • Co dwa piętra ukończone w obu etapach zadań, masz do wyboru wybrania błogosławieństwo, wybrane z jednej z trzech opcji; te Błogosławieństwa pozostają aktywne przez resztę wydarzenia Wieży Magii, dla wszystkich Twoich Bohaterów.
  • Co trzecie oferowane błogosławieństwo jest rzadkim błogosławieństwem, więc jest oferowane po każdym ukończeniu szóstego piętra w obu etapach zadań.
  • Wieża Ninja używa nowej energii flagi, zwanej Energią Wieży;
    • Dziennie otrzymujemy 10 flag, które należy użyć przed kolejnym dniem.
    • Każdy poziom wymaga 1 energii Wieży, co oznacza, że ​​jeśli chcesz ukończyć wszystkie piętra w obu etapach zadań, potrzebujesz 75 Energii Wieży.
    • Istnieje specjalna butelka energii Wieży, która uzupełnia 5 Energii Wieży
  • Piętra mają licznik czasu, podobny do etapów Wyzwań miesięcznych.
  • Istnieje tablica wyników, podobna do wydarzeń z wyzwaniami; ponownie, jedną zauważalną różnicą w Tabeli Liderów jest to, że oprócz wyniku wskazuje ona najwyższe piętro dla każdego gracza.
    • Różnica w stosunku do poprzedniej Wieży Ninja polega na tym, że Wieża jest oznaczona jako ukończona jeśli zostały ukończone etapy dla normalnych zadań.
    • Możesz jeszcze bardziej poprawić swój wynik, jeśli ukończysz zadania Niemożliwe.
  • Nagrody przyznawane są za rankingi, z ograniczoną ilością miejsc.
    • Nagrody są prawie identyczne jak nagrody z poprzedniej wersji Wieży Ninja. Są tylko dwie różnice:
      • Top 1 otrzymuje 220 monet Wieży zamiast 300
      • Top 2-10 otrzymuje 210 monet Wieży zamiast 250
  • Podobnie jak w Ninja mamy zabójcze efekty komnatowe.
    • Toksyczna para: Bitwy toczą się w Komnacie Śmierci wypełnionej toksycznymi oparami.
      Toksyczna para zadaje X obrażeń wszystkim bohaterom co 3 tury.
    • Krucha podłoga: Bitwy toczą się w Komnacie Zabójczej, która ma delikatną podłogę.
      Liczba przedmiotów, które możesz zabrać na bitwę, jest o Y mniejsza niż zwykle na przedmiot. Zawsze możesz przynieść co najmniej 1 przedmiot.
    • Błędny czas: Bitwy toczą się w Komnacie Śmierci, w której czas zachowuje się nieregularnie.
      Wszystkie efekty statusu rzucane przez Bohaterów trwają Z tury krócej niż zwykle. Zawsze będą trwać co najmniej 1 turę.
    • Pojawiła się nowa Komnata Śmierci o nazwie Niepokojąca odporność, która jest dodawana tylko do etapów niemożliwych

Niepokojąca odporność na śmiertelną komorę

Ten efekt Komnaty Śmierci dodano tylko do Niemożliwych Etapów Zadań.
Zawiera 4 efekty podrzędne:

  • Silny umysł:
    • Wszyscy bossowie mają 33% szansy na przeciwstawienie się dolegliwościom statusu, które wpływają na manę lub uniemożliwiają użycie umiejętności specjalnej.
  • Odporność na żywioły:
    • Posiadanie wielu bohaterów tego samego żywiołu w swojej drużynie zmniejsza obrażenia, jakie wrogowie otrzymują od tego żywiołu (-10% za każdego bohatera tego samego żywiołu).

Jeśli wprowadzisz dwóch bohaterów z tego samego żywiołu, wrogowie otrzymają -10% obrażeń od tego żywiołu.

Jeśli wprowadzisz trzech bohaterów z tego samego żywiołu, wrogowie otrzymają -20% obrażeń od tego żywiołu.

Jeśli wprowadzisz czterech bohaterów z tego samego żywiołu, wrogowie otrzymają -30% obrażeń od tego żywiołu.

Jeśli wprowadzisz pięciu bohaterów z tego samego żywiołu, wrogowie otrzymają -40% obrażeń od tego żywiołu.

 

  • Niezachwiana obrona
    • Dolegliwości statusowe zmniejszające obronę są o 50% mniej skuteczne przeciwko wszystkim wrogom.
  • Absolutna determinacja
    • Otrzymane przez wroga obrażenia są zmniejszane za każdym razem, gdy używasz umiejętności specjalnej lub przedmiotu bitewnego. Redukcja otrzymywanych obrażeń resetuje się na początku twojej tury

Zadawane obrażenia zmniejszają się wykładniczo przy kolejnych użyciach umiejętności specjalnych lub przedmiotów bitewnych w tej samej turze.

Licznik użycia specjalnych umiejętności / przedmiotów bitewnych Redukcja obrażeń
1 1%
2 4%
3 9%
4 16%
5 25%
6 36%
7 49%
8 64%
9 81%
10+ 100%

Silny umysł i odporność na żywioły są dodawane od pierwszego poziomu.

Podczas wydarzenia Wieży Ninja specjalne Ninja Bohaterowie są dostępne za pomocą przywołania w bramie.

 Jedno wezwanie kosztuje 100 monet wieży lub 300 diamentów.

 Dziesięć wezwań kosztuje 2600 diamentów. 

Stawki za wezwanie wyglądają następująco:

  • Rzadki klasyczny bohater: 71.0%
  • Epicki klasyczny bohater: 20.8%
  • Legendarny klasyczny bohater: 1,5%
  • Epicki bohater Ninja: 5.7%
  • Legendarny bohater Ninja: 1.0%
  • HotM (hotm) Losowanie bonusowe: 1.3%

 

Podczas wydarzenia w Wieży Ninja dostępne są również specjalne oddziały Ninja dostępne w bramie przywołań oddziałów .

 Stawki za wezwanie wyglądają następująco:

  • Rzadki Oddział Klasyczny: 85.0%
  • Epicki klasyczny bohater: 10.0%
  • Epicki Oddział Ninja: 5.0%

Istnieje pięć epickich oddziałów Ninja.

Oddziały możemy również otrzymać w Akademii Bohaterów

Nagrody za ranking

Podgląd Obrazu Etapów

Bohaterowie:

Źródło: https://forum.smallgiantgames.com/t/early-information-on-updated-ninja-tower-event-part-of-the-beta-beat-v43/250896