EP-Poland – Empires and puzzles fan page

Wieża Magii

Wieża Magii przypomina wieżę Ninja.

Przypomina ponieważ jest podzielona na dwa etapy, normalna i niemożliwa.
Łączy ich ta sama mechanika, ponieważ co drugie piętro otrzymujemy BŁOGOSŁAWIEŃSTWA, nie można powtarzać etapów, oraz co drugi etap otrzymujemy talenty, oraz monety wieży po przejściu etapów.
Normalna posiada 25 etapów.
Etapy normalnych zadań posiadają skrzynię wieży, którą możemy zdobyć co 5 wygranych etapów.
Niemożliwa posiada 50 etapów, lecz aby w nich zagrać musimy ukończyć etapy normalne. Tutaj nie występuje skrzynia wieży.
Na tym wydarzeniu bohaterowie z klasy Druid, Czarownik, Czarodziej oraz Kleryk potrafią wstrzymać, aż pięć klątw. Pozostałe klasy są bezużyteczne po pierwszej klątwie.
W Wieży Magii otrzymujemy 10 flag Magii, które należy wykorzystać tego samego dnia, ponieważ się nie kumulują.
Dla jednego etapu przyznaje się jedną energię, czyli potrzebujemy 75 energii wieży.
Dostępnych darmowych mamy 50, więc aby ukończyć całe wydarzenie musimy zakupić buteleczkę energii wydarzenia, która doda nam 5 dodatkowych flag.
Jeżeli chodzi o nagrody za ranking, to w TOP 1 otrzymujemy 220 monet, w TOP 2-10 otrzymujemy 210 monet wieży.
Jak w Wieży Ninja, tak samo występują w Wieży Magii zabójcze efekty komnaty.
* Toksyczna Para – Bitwy toczą się w komnacie śmierci która jest wypełniona toksycznymi oparami, która zadaje obrażenia wszystkim bohaterom co trzy tury.
*Krucha Podłoga – w tej komnacie możemy wziąć mniejszą ilość danego artefaktu bitewnego.
*Nierówny Czas – bitwy tutaj toczą się w nieregularnym czasie. Tutaj wszystkie wszystkie efekty ze statusu rzucane przez bohaterów trwają krócej w turach niż normalnie, lecz muszą trwać minimum jedną turę.

Wydarzenie ma dostępnych nowych bohaterów, posiadających inną prędkość many, nazwana MAGIA.

Bohaterowie mają dwie różne umiejętności po załadowaniu paska many, sam wybierasz którą chcesz uruchomić.

100% – uruchamia się pierwsza umiejętność, po załadowaniu paska many 200% uruchamia się druga umiejętność.

Aby rzucić pierwszą umiejętność potrzebujesz 6 tarcz, drugą umiejętność 12 tarcz danego koloru (nie licząc oddziałów zwiększających mane)

 

Bohaterowie posiadają premię rodzinną:

Bonus rodzinny dla 2/3 bohaterów:

  • 25% / 50% szansy na rzucenie +5% kumulacji generacji many na losowym sojuszniku, gdy ten bohater użyje umiejętności specjalnej.
    Maksymalny rozmiar kumulacji: 10

 

Premia rodzinna może zostać uruchomiona również przy pierwszym i drugim naładowaniu many.
Nowi bohaterowie mają również umiejętności pasywne, które można aktywować dopiero po drugim naładowaniu many.