![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/10/victor1-optimized.png?fit=388%2C690&ssl=1)
Rodzina Morlovia
Bonus za 2/3 bohaterów
+5/+12 Generowania Many
ŻYWIOŁ
MROK
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
Czarnoksiężnik
RODZINA
MORLOVIA
Regeneracja many | bardzo szybka |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
773 | 778 | 671 | 1347 |
MIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Noc smutku |
Efekt I | Zadaje 211% obrażeń celowi. |
Efekt II | Cel otrzymuje 225 obrażeń przez 5 tur(y). Jeśli cel ma już ten efekt, czas trwania zostanie odnowiony, a obrażenia zwiększone o 300, łącznie do 825 obrażeń. |
Efekt III | Bohater kradnie 61% leczenia celu przez 3 tur(y). |
Efekt IV | Wszyscy sojusznicy otrzymują +30% do obrony przez 3 tur(y). |
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/08/victor-optimized.png?fit=1160%2C2048&ssl=1)
ŻYWIOŁ
MROK
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
Łotrzyk
RODZINA
MORLOVIA
Regeneracja many | bardzo szybka |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
790 | 785 | 701 | 1392 |
MIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Dziedzictwo Ciemności |
Efekt I | Zadaje 125% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. |
Efekt II | Cel i pobliscy wrogowie otrzymują 225 obrażeń w ciągu 5 tur. Jeśli cel ma już ten efekt, czas trwania zostanie odnowiony, a obrażenia zwiększone o 305, do łącznie 830 obrażeń. |
Efekt III | Bohater kradnie 51% leczenia celowi i pobliskim wrogom na 3 tury. |
Efekt IV | Cel i pobliscy wrogowie otrzymują -24% obrony na 3 tury. |