Rodzina z Atlantydy:
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% do obrony
ŻYWIOŁ
MROK
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
STRAŻNIK LASU
Rodzina
Atlantyda
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
775 | 760 | 731 | 1283 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Łomot z głębin |
Efekt I | Zadaje 130% obrażeń wszystkim przeciwnikom. |
Efekt II | Zadaje 260% więcej obrażeń, jeśli celowi pozostało ponad 50% zdrowia. |
Efekt III | Wszyscy sojusznicy odbijają wszystkie efekty statusu i 115% obrażeń od umiejętności specjalnych wrogów światłości w stronę atakującego przez 4 tur(y). |
Efekt IV | Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwko światłości. |
RECENZJA:
średnia mana / dostępność średnia
ZALETY – atakuje wszystkich przeciwników, dobry atak, zadaje dodatkowe obrażenia przeciwko światłości, daje odporność na ulti bohaterów światłości całej drużynie.
WADY – jeśli cel ma mniej niż 50 % życia, zadaje tylko połowę obrażeń, dość krucha
KLASA – Czarodziej – talenty w atak i obronę, jeśli ma być ofensywną kartą. Do obrony ciśniemy ja w obronę i życie.
ZASTOSOWANIE – bardzo potężna karta, jest swoistym niszczycielem kart światłości. ustawienie jej na środku obrony skutecznie zniechęca do ataku kartami światłości. W ataku spisuje się również bardzo dobrze, im więcej żółtych rywali tym lepiej.
USTAWIENIE – W obronie jako tank lub obok tanka. W ataku bije po kartach wpływających na zadawane przed Ursenę obrażenia.
ULEPSZENIE – Warto. Jedna z potężniejszych kart w grze
ŻYWIOŁ
MROK
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Druid
Rodzina
Atlantyda
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
799 | 771 | 761 | 1370 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Uderzenie rafy |
Efekt I | Zadaje 130% obrażeń wszystkim przeciwnikom. |
Efekt II | Zadaje 260% więcej obrażeń, jeśli celowi pozostało ponad 50% zdrowia. |
Efekt III | Wszyscy sojusznicy odbijają wszystkie efekty statusu i 115% obrażeń od umiejętności specjalnych wrogów światłości w stronę atakującego przez 4 tur(y). |
Efekt IV | Wszyscy Święci wrogowie otrzymują -54% obrony przed Mrokiem na 4 tury. |