Mapa sezonu 5 przypomina mapę sezonu 1.
Dostępne jest 33 prowincje, ale zapewne będzie 36 jak w poprzednim sezonie, które zostaną odkryte pod sam koniec.
Tak samo jak w poprzednich sezonach, są dostępne etapy podzielone na łatwy i trudny. Najpierw należy ukończyć etap łatwy, by mieć otwarty etap trudny.
Jeżeli chodzi o umiejętności wrogów, są one wzmocnione umiejętnościami specjalnymi:
Wszyscy zwykli wrogowie mają pasek many i specjalną umiejętność, na którą składają się:
- 400% obrażeń do celu
- Jeden dodatkowy efekt z tych:
- Zmniejsza manę celu o 25%.
- Cel otrzymuje -60% ataku przez 5 tur.
- Cel zyskuje -60% obrony na 5 tur.
- Cel otrzymuje -60% generowania many przez 5 tur.
- Cel otrzymuje 240 obrażeń od trucizny w ciągu 5 tur.
- Cel zostaje zmniejszony o -75% za każde leczenie otrzymane przez 5 tur.
- Cel jest odporny na nowe wzmocnienia efektów statusu przez 5 tur.
- Atak omija wzmocnienia obronne. Obejmuje to kontrataki.
- Cel uzyskuje -21% celności na 5 tur. Szansa na spudłowanie dotyczy również ofensywnych umiejętności specjalnych.
Wszyscy wrogowie mają pewną odporność (która może być różna w zależności od typu wroga na tym samym poziomie) lub inne pasywne umiejętności.
Wrogowie posiadają również stawienie oporu.
- Ta postać ma wrodzoną odporność na
- nadchodzące negatywne efekty i obrażenia od stworów.
- redukcja many.
- dolegliwości statusowe i negatywne efekty, które wpływają na generowanie many. Nie dotyczy stanów, które zatrzymują manę lub kradną manę
- dolegliwości statusowe, które wpływają na obronę. Dotyczy również dolegliwości związanych ze statusem, które wpływają na obronę żywiołów.
Wrogowie posiadają także umiejętności pasywne:
- Czas trwania pierwszych 3 dolegliwości statusowych, które postać ta otrzymuje dzięki Umiejętnościom specjalnym, zostaje skrócony o 1 turę.
- Otrzymane obrażenia są zmniejszone o -20% przez pierwsze 3 razy, gdy postać otrzyma obrażenia od umiejętności specjalnych.
- Ta postać otrzymuje 20% many na początku bitwy.
- Otrzymuje +24% do generowania many na 3 tury, gdy postać ta otrzyma dolegliwość statusową lub ujemną liczbę kumulacji.
- Gdy postać po raz pierwszy rzuci specjalną Umiejętność zadającą obrażenia, dodatkowe +30% zostanie dodane do jej mocy.
Są one przedstawione na samym początku bitwy.
Właściwości sceny
- Lekkomyślna regeneracja
- Wrogowie w tej bitwie mają moc regeneracji zdrowia, ale walczą lekkomyślnie i pozostawiają otwartą obronę.
- Wszyscy wrogowie regenerują 575 punktów zdrowia w ciągu 5 tur. Tego efektu nie można usunąć.
- Wszyscy wrogowie otrzymują -10% obrony.
- Wrogowie w tej bitwie mają moc regeneracji zdrowia, ale walczą lekkomyślnie i pozostawiają otwartą obronę.
- Zwinni przeciwnicy
- Wrogowie w bitwie szybciej niż zwykle.
- Wszyscy wrogowie otrzymują +25% do generowania many. Tego efektu nie można usunąć.
- Wrogowie w bitwie szybciej niż zwykle.
- Szalejąca Burza Piaskowa
- Ta bitwa ma miejsce w szalejącej burzy piaskowej.
- Wszyscy bohaterowie otrzymują obrażenia co 3 tury.
- Obrażenia zadawane przez wojska wszystkich bohaterów są zmniejszone o -100%.
- Ta bitwa ma miejsce w szalejącej burzy piaskowej.
- Klątwa many
- Szybkość many wszystkich bohaterów i wrogów została zmieniona na bardzo wolno.
- Wszyscy bohaterowie i wrogowie otrzymują dużą ilość many co 5 tur.
Nowością w sezonie 5 są AMULETY
Odblokowywanie amuletów
Te etapy, które zapewniają nowe amulety lub zwiększają liczbę otwartych miejsc na amulet, są oznaczone specjalną ikoną.
Te etapy, które odblokowują nowe amulety lub miejsca na amulet, nie mogą zostać powtórzone po raz pierwszy, ponieważ po zamknięciu ekranu nagród otwiera się nowy ekran, w którym otrzymujesz powiadomienie o odblokowanych elementach.
Tytuł tego ekranu to: Odblokowane nowe amulety lub odblokowane nowe gniazdo na amulet (lub oba pod sobą).
Tutaj możesz zobaczyć ikonę, nazwę i opis odblokowanych przedmiotów.
Te amulety są przyznawane za darmo po ukończeniu określonych prowincji.
Po ukończeniu Prowincji 1 po raz pierwszy otrzymasz krótki samouczek dotyczący amuletów.
Inwentarz amuletów
Amulety są przechowywane w specjalnym ekwipunku, do którego można uzyskać dostęp z mapy sezonu V.
Możesz również zobaczyć swoje aktualnie wybrane amulety i liczbę dostępnych slotów.
Jeśli klikniesz panel Amulet na mapie, otworzy się lista amuletów.
W górnej części tego ekranu zobaczysz wybrane amulety, podczas gdy na dole zobaczysz amulety do wyboru.
Jeśli jest wolne miejsce, możesz wyposażyć Amulet, klikając go.
Jeśli nie ma wolnego miejsca, a chcesz wybrać inny zamiast niego, musisz najpierw zdjąć jeden z nich, klikając amulet, który chcesz zdjąć, a następnie kliknij amulet, którego chcesz użyć zamiast Poprzedni.
Jeśli chcesz, to walczysz bez żadnych amuletów. W tym celu musisz zdjąć wszystkie amulety.
Zanim wejdziesz do bitwy sezonu V między twoimi bohaterami a przedmiotami bitewnymi, możesz również zobaczyć mały panel amuletów, w którym również uzyskasz dostęp do ekranu ekwipunku amuletów, aby zmienić/wyposażyć amulety, jeśli chcesz.
Sprawdzanie wybranych amuletów podczas bitew
Podczas walki możesz sprawdzić, z których amuletów korzystasz, klikając ikonę związaną z amuletem po lewej stronie.
Jeśli go klikniesz, pojawi się ten komunikat:
Rodzaje amuletów
Będzie 9 typów (w oparciu o wielkość ekwipunku amuletów), ale jak dotąd tylko 4 z nich trafiły do wersji beta.
Imię | Odblokowane po | Efekt |
---|---|---|
Ankh | Ukończ prowincję 1 | Zdrowie bohatera jest zwiększane o 10% za każdym razem, gdy rzuca on specjalną umiejętność. |
było berło | Ukończ prowincję 1 | Wrogowie otrzymują +50% więcej obrażeń od specjalnych umiejętności bohaterów. |
Udjat Oko | Ukończenie prowincji 2 | Wszyscy wrogowie otrzymują -3% ataku i -3% kumulacji generowania many za każdym razem, gdy bohater rzuci specjalną umiejętność. |
Tjet | Ukończenie prowincji 4 | Wszyscy bohaterowie zyskują +10% many co 3 tury. |
Miejsca na amulet
Oto ich umiejętności pasywne:
Posiadają również swoje rodziny:
Brama przywołań:
Monety WYDM, wyglądają następująco: