Mapa posiada 32 etapów, dzielących się na łatwy i trudny poziom, prowincje oraz królestwa.
Za przejście po raz pierwszy otrzymujemy dodatkowo nagrodę w postaci monet Walhalli (3 monety na poziomie normalnym i 5 monet na poziomie trudnym)
Dodatkowo monety dostajemy od smoka (vip), za pokonanie tytanów jako łup, skrzynki potworków, najazdów oraz tytanów. Za skrzynie wojenne, mistyczną wizję.
I. Midgard:
1. Ścieżka Midgardu
2. Las Midgardu
3. Grzęzawisko Midgardu
4. Zatoka Midgardu
II. Vanaheim
5. Mokradło Vanheimu
6. Stepy Vanaheimu
7. Równiny Vanaheimu
III. Jotunheim
8. Fjord Jotunheimu
9. Szczyty Jotunheimu
10. Łańcuch górski Jotunheimu
11. Zbocze Jotunheimu
12. Wyżyny Jotunheimu
V. Niflheim
17. Lodowiec Niflheimu
18. Mgliste pola Niflheimu
19. Szepty wiecznej zimy
20. Lodowe pola Niflheimu
21. Tundra Niflheimu
VI. Helheim
22. Wrota Helheimu
23. Przejście Helheimu
24. Głębina Helheimu
VII. Muspelheim
29. Las Alfheimu
30. Zagajnik Alfheim
31. Las pierwotny
32. Przystań Alfheim
IX. Asgard
SKAŁY RUNICZNE
Najtrudniejszą przeszkodą podczas walki są skały runiczne, blokują nam przesuwanie klocków, jedyny sposób aby je usunąć z planszy należy ułożyć klocki tego samego żywiołu co kamień (minimum 3 klocki), po likwidacji ich dostaniemy bonus:
Spalenie: wszyscy wrogowie otrzymują 109 obrażeń od poparzenia
Uzdrowienie: regeneruje 104 PŻ za turę przez 2 tury.
Rozbicie: wszyscy wrogowie mają obniżoną obronę o 20% przez 2 tury
Regeneracja: wszyscy sojusznicy generują +28% many przez 2 tury.
Trucizna: wszyscy wrogowie otrzymują 104 obrażeń od zatrucia przez 2 tury
Królestwo Alfheim
• Gdy zdrowie bohatera Alfheimu osiągnie niski poziom, wszyscy sojusznicy zostaną wyleczeni z 2%/4%/7% obrażeń.
Królestwo Asgard•
Kiedy bohater Asgardu umiera, wszyscy sojusznicy zyskują
+10%/+15%/+20% many
Królestwo Helheim
• Kiedy umiera bohater Helheimu, zadaje wszystkim wrogom 25%/50%/100% obrażeń.
Królestwo Jotunheim
• Kiedy bohater Jotunheimu umiera, wszyscy sojusznicy zyskują pomocnika – lodowego giganta z 6%/10%/14% PŻ i 1-%/12%/16% ataku przejętymi od bohatera.
Królestwo Midgard
• Wszyscy sojusznicy dostają +5%/+10%/+15% do ataku, gdy sojusznik z Midgardu ma niski poziom zdrowia. Efekt nie może być odwołany czarami.
Królestwo Muspelheim
• Wszyscy wrogowie otrzymują 22/37/64 obrażeń od poparzenia kiedy sojusznik z Muspelheimu ma niski poziom zdrowia. Efekt nie może być odwołany czarami.
Królestwo Niflheim
• Wszyscy wrogowie mają -5%/-10%/-15% precyzji, kiedy bohater z Niflheimu ma niski poziom zdrowia. Obniżenie precyzji dotyczy również ofensywnych umiejętności specjalnych.
Królestwo Vanaheim
• Kiedy bohater Vanaheimu umiera, mana wszystkich wrogów spada o 5%/-10%/-15%.
Królestwo Svartalfheim
• Wszyscy wrogowie otrzymują 22/37/64 obrażeń od trucizny kiedy sojusznik z Svartalfheimu ma niski poziom zdrowia. Efekt nie może być odwołany czarami.
Koszt Wezwań:
1 losowanie: 100 monet Walhalli lub 350 diamentów
10 losowań: 3000 diamentów
30 losowań: 8000 diamentów
Bohaterowie regularni sezonu 1:
- Rzadki: 19,6%
- Epicki: 11,9%
- Legendarny: 0,9%
Bohaterowie sezonu 3:
- Rzadki: 51,4%
- Epicki: 14,6%
- Niewyróżniony Legendarny: 1,3%
- Wyróżniony Legendarny: 0,3%
Legendarny bohater miesiąca: 1,3%