Światłość
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Wojownik
Rodzina
Atlantyda
Regeneracja many | szybka |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
775 | 745 | 718 | 1349 |
MIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Władca mórz |
Efekt I | Zadaje 450% obrażeń celowi. |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy odpierają nowe negatywne efekty many przez 3 tur(y). |
Efekt III | Wszyscy sojusznicy zyskują odporność na efekty, które blokują umiejętności specjalne przez 3 tur(y). |
RECENZJA:
szybka mana / dostępność średnia
ZALETY – dobry atak, snajper, zadaje bardzo duże obrażenia celowi, daje sobie i sąsiadom odporność na nowe dolegliwości statusu.
WADY – atakuje jeden cel.
KLASA – Wojownik – talenty w atak i obronę.
ZASTOSOWANIE – Uniwersalny snajper, jeden z lepszych, można śmiało brać go wszędzie poza ostatnim poziomem atlantydy. Dobry zwłaszcza na wszystkie karty obniżające regenerację, czy zadające obrażenia turowe.
USTAWIENIE – W obronie 2 lub 4, z racji tego iż daje bonus sąsiadom. W ataku, powinien bić po kartach podnoszących obrażenia.
ULEPSZENIE – Warto. jeden z lepszych snajperów.
Światłość
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Strażnik Lasu
RODZINA
ATLANTYDA
Regeneracja many | szybka |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
800 | 775 | 731 | 1473 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Zabójca pływów |
Efekt I | Zadaje 480% obrażeń celowi. |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy odpierają nowe negatywne efekty ze statusu przez 3 tur(y). |