Pani Jeziora
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% szans na uderzenie krytyczne
• +4%/+6%/+9%/+13% zdrowia
NATURA
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Czarodziej
RODZINA
STRAŻNIKÓW
Regeneracja many | wolna |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
780 (408) | 756 (367) | 741 (360) | 1312 (637) |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Magiczny Miecz |
Efekt I | Regeneruje 42% zdrowia wszystkich sojuszników. |
Efekt II | Przywołuje pomocniczy magiczny miecz dla bohatera i pobliskich sojuszników z 14% PŻ i 15% ataku zaczerpniętymi od bohatera. |
Efekt III | Pomocnik zabiera celowi 10% many przy każdym trafieniu. |
RECENZJA:
Pani Jeziora – wolna mana / dostępność niska
ZALETY – leczy, przyzywa pomocników, którzy zabierają manę swoim celom, przy każdym trafieniu.
WADY – wolna mana
KLASA – Czarodziej – obrona i życie.
ZASTOSOWANIE – mimo wolnej many, świetna karta ofensywna. Jeśli tylko odpali potrafi przechylić szalę na korzyść swojej drużyny, nawet w pozornie beznadziejnej sytuacji. Jej pomocnicy potrafią zabrać łącznie nawet 90% many z przeciwników na turę, co czyni ją genialnym supportem do walki z bossami i tytanem. Raz odpalona pani jeziora, potrafi utrzymać tytana w ryzach nawet przez całą walkę, by ani razu nie odpalił. Podobnie z bossami. Przechodzenie eventów z panią jeziora jest wręcz formalnością.
USTAWIENIE – W obronie pozycje 2 lub 4 są dla niej najlepsze. W ataku dowolna pozycja wewnętrzna (2,3,4)
ULEPSZENIE – Jedna z najlepszych wolnych kart w grze, w ataku chyba tylko miki robi więcej.