bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% szans na uderzenie krytyczne
• +4%/+6%/+9%/+13% zdrowia
ŻYWIOŁ
NATURA
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Czarodziej
Rodzina
Avalon
Regeneracja many | szybko |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
765 | 716 (348) | 721 (350) | 1343 (652) |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Pożeracz witalności |
Efekt I | Bohater zabiera 672 PŻ celowi przez 4 tur(y), a efektu nie można odwołać czarami. Po śmierci bohatera efekt zostaje zdjęty. |
Efekt II | Bohater otrzymuje +94% do obrony przeciw ogniowi przez 4 tur(y). |
RECENZJA:
Morgana – szybka mana / dostępność niska
ZALETY – Wysysa życie z celu, zwiększa sobie odporność na ogień. Efekt wysysania życia może być zdjęty wyłącznie poprzez śmierć Morgany.
WADY – zadaje duże obrażenia celowi, które jednocześnie są rozbite na kilka tur, co daje szansę aby przeciwnik go podleczył
KLASA – Czarodziej – Atak i obrona.
ZASTOSOWANIE – Jedna z kilku kart pasożytniczych, można by ja nazwać snajperem turowym, gdyż zadaje celowi obrażenia na poziomie najlepszych snajperów, rozbite na kilka tur. Karta zadaniowa, ofensywna. W obronie jej przydatność jest mniejsza, choć potrafi wygrywać walki i w tej płaszczyźnie.
USTAWIENIE – W obronie w narożniku, w ataku dowolnie. Wszelkie bonusy do ataku przejęte od innych kart nie maja wpływu na jej obrażenia.
ULEPSZENIE – Warto choć są lepsze karty.