EP-Poland – Empires and puzzles fan page

Mok-Arr

Rodzina Laguna:
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +3%/+6%/+10%/+15% do ataku

ŻYWIOŁ
  MROK
RZADKOŚĆ
 LEGENDARNY
KLASA
Barbarzyńca
RODZINA
  Laguna

 

Maksymalne statystyki
Moc Atak Obrona Zdrowie
772 741 688 1400

 

RECENZJA:

– średnia mana / dostępność średnia
ZALETY – atakuje wszystkich przeciwników, dobry atak, sojusznicy mroku są odporni na jego atak, zadaje dodatkowe obrażenia przeciwko światłości.
WADY – zadaje obrażenia również sojusznikom, wrogowie mroku są odporni na jego atak.
KLASA – Barbarzyńca – talenty w atak i obronę.
ZASTOSOWANIE – karta wyłącznie zadaniowa, wyłącznie ofensywna i kompletnie bezużyteczna na przeciwników mroku. Nadaje się wyłącznie na niektóre eventy i do ataku mono. Może być też uzupełnieniem składu na tytanie.
USTAWIENIE – W obronie jest beznadziejnym pomysłem. Jeśli atakujący zaatakuje samym fioletem, będzie walczył 5:4 bo mok arr nie zrobi nic. Jeśli już ma być w obronie, to wyłącznie gdzieś z boku. W ataku powinien bić pod koniec kolejki.

ULEPSZENIE – Nie warto. Bardzo ograniczona przydatność karty jest dyskwalifikująca.