EP-Poland – Empires and puzzles fan page

Król Artur

Rodzina z Avalonu:
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% szans na uderzenie krytyczne
• +4%/+6%/+9%/+13% zdrowia
ŻYWIOŁ
  LÓD
RZADKOŚĆ
 LEGENDARNY
KLASA
 PALADYN

Rodzina

    Avalon

 

 

Maksymalne statystyki
Moc Atak Obrona Zdrowie
765 708 (344) 733 (356) 1336 (649)

 

RECENZJA:

Król Artur – średnia mana / dostępność niska
ZALETY – Potężne uderzenie w cel. Obniża atak celu. Obniża obronę celu, przed lodem, zwiększa sobie odporność na obrażenia z Ulti, świetny zwłaszcza na tytanie.
WADY – snajper + średnia mana nie jest najlepszym połączeniem.
KLASA – Paladyn – Atak i obrona.
ZASTOSOWANIE – Bardzo mocny zawodnik. idealny do walki z tytanem, solidnie obniża mu atak, obniża obronę przed lodem, świetnie współpracuje z kirilem i ateną (wszyscy mają średnią manę). Ponadto, świetnie radzi sobie w ataku kolorem i na eventowych bossach.
USTAWIENIE – w obronie raczej w lewym narożniku. W ataku jeśli występuje w parze z innym niebieskim snajperem w miarę możliwości odpala pierwszy, na tytanie odpala zaraz po kirilu.

ULEPSZENIE – Bardzo dobra i unikatowa karta. Można zastąpić go fridą, w ostateczności na słabszych tytanach może wyręczyć go nordri.