bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% szans na uderzenie krytyczne
• +4%/+6%/+9%/+13% zdrowia
ŻYWIOŁ
LÓD
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
PALADYN
Rodzina
Avalon
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
765 | 708 (344) | 733 (356) | 1336 (649) |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Excalibur |
Efekt I | Zadaje 468% obrażeń celowi. |
Efekt II | Cel otrzymuje -39% do ataku przez 4 tury |
Efekt III | Cel otrzymuje -54% do obrony przeciwko lodowi przez 4 tury |
Efekt IV | Bohater otrzymuje +74% do obrony przeciwko umiejętnościom specjalnym przez 4 tury |
RECENZJA:
Król Artur – średnia mana / dostępność niska
ZALETY – Potężne uderzenie w cel. Obniża atak celu. Obniża obronę celu, przed lodem, zwiększa sobie odporność na obrażenia z Ulti, świetny zwłaszcza na tytanie.
WADY – snajper + średnia mana nie jest najlepszym połączeniem.
KLASA – Paladyn – Atak i obrona.
ZASTOSOWANIE – Bardzo mocny zawodnik. idealny do walki z tytanem, solidnie obniża mu atak, obniża obronę przed lodem, świetnie współpracuje z kirilem i ateną (wszyscy mają średnią manę). Ponadto, świetnie radzi sobie w ataku kolorem i na eventowych bossach.
USTAWIENIE – w obronie raczej w lewym narożniku. W ataku jeśli występuje w parze z innym niebieskim snajperem w miarę możliwości odpala pierwszy, na tytanie odpala zaraz po kirilu.
ULEPSZENIE – Bardzo dobra i unikatowa karta. Można zastąpić go fridą, w ostateczności na słabszych tytanach może wyręczyć go nordri.