![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Kameleon-optimized.png?fit=1029%2C968&ssl=1)
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% do obrony
• +4%/+6%/+9%/+13% do zdrowia
ŻYWIOŁ
NATURA
RZADKOŚĆ
![Ikona gwiazdy](https://vignette.wikia.nocookie.net/empiresandpuzzles/images/3/3b/Star_icon.png/revision/latest/scale-to-width-down/15?cb=20200208211545)
![Ikona gwiazdy](https://vignette.wikia.nocookie.net/empiresandpuzzles/images/3/3b/Star_icon.png/revision/latest/scale-to-width-down/15?cb=20200208211545)
![Ikona gwiazdy](https://vignette.wikia.nocookie.net/empiresandpuzzles/images/3/3b/Star_icon.png/revision/latest/scale-to-width-down/15?cb=20200208211545)
![Ikona gwiazdy](https://vignette.wikia.nocookie.net/empiresandpuzzles/images/3/3b/Star_icon.png/revision/latest/scale-to-width-down/15?cb=20200208211545)
LEGENDARNY
KLASA
Czarnoksiężnik
Rodzina
Strażników
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
780 (408) | 714 (347) | 780 (379) | 1339 (650) |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Elementalistka z Teltoc |
Efekt I | Odwołuje wszystkie odwoływalne i nieodwoływalne czarami efekty z wszystkich wrogów. |
Efekt II | Zmienia żywioł wszystkich wrogów na żywioł, do którego są najlepiej przystosowani przez 4 tur(y). |
Efekt III | Wszyscy sojusznicy otrzymują +54% do ataku przez 4 tury. |
Efekt IV | Wszyscy sojusznicy otrzymują +36% szansy na trafienie krytyczne przez 4 tury. |
RECENZJA:
Kameleon strażnik – średnia mana / dostępność niska
ZALETY – przyzwoita wytrzymałość, całkowicie czyści statusy kart z jakichkolwiek efektów, mocno wpływa na siłę rażenia swojej drużyny.
WADY – zdejmuje pozytywne efekty z sojuszników, zmiana koloru nie zawsze jest pożądana, łatwo o pomyłki, bardzo trudny w użyciu.
KLASA – Czarnoksiężnik – karta wspomagająca, talenty w obronę i hp.
ZASTOSOWANIE – Jedna z najbardziej skomplikowanych i najtrudniejszych w użyciu kart. Zmienia kolor wrogów, co czasem może pomóc, a czasem wręcz dobić, trzeba go używać bardzo rozważnie. Karta do zadań ofensywnych, w obronie się nie sprawdza, bo przeciwnik dobierze karty tak aby ewentualna zmiana koloru pasowała atakującemu. Z racji, na skomplikowane użycie uznawany za nieudaną kartę. Umożliwia zaawansowanym graczom bicie rekordów na czerwonych tytanach, przy użyciu zielonych kart.
USTAWIENIE – W obronie jest złym pomysłem, w ataku powinien odpalać pierwszy lub jako jeden z pierwszych.
ULEPSZENIE – Tylko dla zaawansowanych graczy, którzy będą w stanie wykorzystać jego potencjał w ataku.