Moc: 880
Atak: 863 (923 z emblematami)
Obrona: 841 (877 z emblematami)
HP: 1560 (1786 z emblematami)
Klasa: Druid
Żywioł: Natura (zielony)
Rodzina: Kalevala (silniejszy element: ogień)
Szybkość many: szybka
Pasywna: Moc Sisu
Kiedy postać ta po raz pierwszy podczas bitwy rozpocznie turę z niskim poziomem zdrowia, odzyskuje 15% zdrowia i otrzymuje 15% many.
Umiejętność specjalna: Przerażające Wody
- Zadaje 280% obrażeń celowi i niewielkie obrażenia pobliskim wrogom.
- Cel i pobliscy wrogowie otrzymują 261 obrażeń od wody przez 3 tury. Efekty statusu nie da się usunąć i obowiązuje dłużej o 2 tury w przypadku postaci ognia.
- Bohater kradnie 51% zdrowia celu i pobliskich wrogów przez 3 tury. Efekty statusu nie da się usunąć i obowiązuje dłużej o 2 tury w przypadku postaci ognia.