Bonus za 2/3 bohaterów
- 5%/10% szans na uniknięcie normalnych ataków i umiejętności specjalnych.
- 5%/10% szansy kontrataku i zadania 60%/90% otrzymanych obrażeń
ŻYWIOŁ
Ogień
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Czarodziej
RODZINA
NINJA
Regeneracja many | Ładunek |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
798 | 731 | 751 | 1481 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Przebudzone Ki |
Umiejętność specjalna ma różne efekty po naładowaniu 100%/200%/300% many | |
Efekt I | Ładunek Many 1x:
*Wzmacnia zdrowie wszystkich sojuszników o 180. Jeśli zdrowie przekroczy maksymalną ilość PŻ, to jego nadwyżka zostanie dodana jako tymczasowe PŻ. Max ilość tymczasowego PŻ to 100% maksymalnego poziomu PŻ. Wzmocnione zdrowie chroni przed redukcją maks poziomu PŻ *Wszyscy sojusznicy są odporni na nowe obrażenia ze statusu przez 2 tury. |
Efekt II | Ładunek many 2x
*Wzmacnia zdrowie wszystkich sojuszników o 400. Jeśli zdrowie przekroczy maksymalną ilość PŻ, to jego nadwyżka zostanie dodana jako tymczasowe PŻ. Max ilość tymczasowego PŻ to 100% maksymalnego poziomu PŻ. Wzmocnione zdrowie chroni przed redukcją maks poziomu PŻ *Wszyscy sojusznicy są odporni na nowe obrażenia ze statusu przez 3 tury. |
Efekt III | Ładunek many 3x
*Wzmacnia zdrowie wszystkich sojuszników o 720. Jeśli zdrowie przekroczy maksymalną ilość PŻ, to jego nadwyżka zostanie dodana jako tymczasowe PŻ. Max ilość tymczasowego PŻ to 100% maksymalnego poziomu PŻ. Wzmocnione zdrowie chroni przed redukcją maks poziomu PŻ *Wszyscy sojusznicy są odporni na nowe obrażenia ze statusu przez 4 tury. |