bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% szans na uderzenie krytyczne
• +4%/+6%/+9%/+13% zdrowia
OGIEŃ
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Czarnoksiężnik
Rodzina
Avalonu
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
765 | 669 | 778 | 1347 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Słowo królowej |
Efekt I | Zmniejsza manę wszystkich wrogów o 20%. |
Efekt II | Bohater i pobliscy sojusznicy regenerują 612 PZ przez 4 tur(y). |
Efekt III | Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują +54% do obrony przeciwko mrokowi przez 4 tur(y). |
RECENZJA:
Ginewra – średnia mana / dostępność niska
ZALETY – bardzo duże umiejętności defensywne, zabiera manę przeciwnikom zwiększa odporność na obrażenia od żywiołu mroku oraz leczy siebie i sąsiadów, dobra wytrzymałość.
WADY – jest jedną z niewielu kart, która nie posiada konkretnych wad. Mogłaby mieć jeszcze większą wytrzymałość, więcej hp. Jest najlepiej rozpracowanym tankiem w grze, z racji tego, że przez wiele miesięcy dominowała na tej pozycji.
KLASA – Czarnoksiężnik – tylko obrona i życie.
ZASTOSOWANIE – Niegdyś dzieliła i rządziła na środku obrony. Ma bardzo defensywne nastawienie, można by powiedzieć, że jej umiejętność specjalna jest książkowym przykładem, jak powinien działać dobry tank. Poza obroną jej umiejętności już nie robią wrażenia. W ostatnich miesiącach została niemal całkowicie wyparta z roli tanka, przez nowsze karty.
USTAWIENIE – Obrona pozycja 3. W ataku też się sprawdzi, ale trzeba pamiętać, aby nie stawiać jej w narożnikach.
ULEPSZENIE – Warto. Nie jest już królową środka obrony,ale to wciąż świetny tank.