bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% do obrony
• +4%/+6%/+9%/+13% do zdrowia
OGIEŃ
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Paladyn
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
780 | 751 | 741 | 1324 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Taniec duchów |
Efekt I | Odwołuje odwoływalne i nieodwoływalne czarami efekty ze statusów wszystkich sojuszników wyłączając z tego bohatera. |
Efekt II | Bohater regeneruje 612 PŻ w ciągu 4 tur. |
Efekt III | Przez 4 tury wszyscy pozostali sojusznicy tańczą Taniec Duchów |
Efekt IV | Taniec Duchów daje:
+ 100% ataku. Zmniejsza wszystkie otrzymane obrażenia o 50%. Daje odporność na nowe efekty statusu. Jeśli bohater umiera, tancerz otrzymuje 100% obrażeń, a jego mana zostaje zmniejszona o 100%. Efekt nie może być odwołany czarami. |
RECENZJA:
Gazela strażnik – średnia mana / dostępność niska
ZALETY – solidne zrównoważone statystki, mocno wpływa na obrażenia zadawane przez sojuszników jak również ich wytrzymałość, regeneruje się, zdejmuje wszystkie efekty z sojuszników.
WADY – jeśli zginie podczas tańca duchów, wszyscy sojusznicy tracą 100% many i otrzymują obrażenia.
KLASA – Druid – Mimo jej ofensywnych umiejętności talenty polecam dać w obronę i życie, aby zwiększyć jej odporność.
ZASTOSOWANIE – Bardzo fajna ofensywna karta najazdowa. Jeśli w porę odpali, potrafi ustawić całą walkę. Jej sojusznicy stają się wtedy bardzo potężni ofensywnie i jednocześnie bardzo wytrzymali. Nie sprawdza się w obronie – po odpaleniu skupia na sobie wszystkie siły atakującego gracza, który w przypadku zabicia gazeli w porę, będzie miał bardzo ułatwione zadanie.
USTAWIENIE – W obronie stosować w ostateczności, raczej na pozycji 2,4. w ataku dowolnie, ważne, aby odpalała wcześnie.
ULEPSZENIE – Warto. Bardzo dobra karta.