Rodzina z Atlantydy:
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% do obrony
ŻYWIOŁ
NATURA
RZADKOŚĆ
EPICKI
KLASA
Druid
Rodzina
Atlantyda
Regeneracja many | wolna |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
647 | 618 (291) | 690 (325) | 1096 (516) |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Cios wzmocnienia |
Efekt I | Zadaje 165% obrażeń celowi i niewielkie obrażenia pobliskim wrogom. |
Efekt II | Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują +48% do ataku przez 4 tur(y). |
Efekt III | Bohater i pobliscy sojusznicy regenerują 612 PZ przez 4 tur(y) |
Rodzina z Atlantydy:
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% do obrony
ŻYWIOŁ
NATURA
RZADKOŚĆ
EPICKI
KLASA
PALADYN
Rodzina
Atlantyda
Regeneracja many | wolna |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
668 | 612 | 722 | 1195 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Uderzenie Wzmacniające |
Efekt I | Zadaje 130% obrażeń wszystkim wrogom. |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy otrzymują +30% ataku na 4 tury. |
Efekt III | Wszyscy sojusznicy regenerują 400 zwiększonego zdrowia w ciągu 4 tur. Wzmocnione zdrowie może przekroczyć maks. HP. |