bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% szans na uderzenie krytyczne
• +4%/+6%/+9%/+13% zdrowia
OGIEŃ
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Barbarzyńca
Rodzina
Avalon
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
779 | 611 | 846 | 1458 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | To tylko powierzchowna rana |
Efekt I | Bohater ma 50% szans na niwelowanie otrzymanych obrażeń do 1 pkt przez 3 tury. |
Efekt II | Bohater zyskuje efekt Prowokacji, który uniemożliwia wrogom używanie umiejętności specjalnych na sojusznikach bohatera przez 3 tury. |
Efekt III | Wszyscy sojusznicy otrzymują +45% więcej do ataku i dodatkowe 20% za każde otrzymane trafienie przez 3 tury. |
RECENZJA:
Czarny Rycerz – średnia mana / dostępność niska
ZALETY – ogólna wytrzymałość, wpływa na siłę ofensywną sojuszników, zmusza do ataku na siebie, jednocześnie mocno redukując otrzymywane obrażenia.
WADY – słaby atak, można go łatwo zneutralizować poprzez dezaktywację efektów.
KLASA – Barbarzyńca – bezwzględnie w obronę i życie.
ZASTOSOWANIE – bardzo mocny zawodnik defensywny, typowy tank lub sąsiad innego bardzo mocnego tanka. Potrafi wytrzymać bardzo dużo. Z racji wzmocnienia ataku sojuszników nadaje się również do ataku i na eventy.
Bardzo dobra karta.
USTAWIENIE – W obronie, sprawdza się jako tank lub jego sąsiad. Jeśli odpali na pozycji 2,4 zanim padnie tank, odbija większość ataków.
ULEPSZENIE – Zdecydowanie warto.