EP-Poland – Empires and puzzles fan page

Clarissa

ŻYWIOŁ
  MROK
RZADKOŚĆ
 LEGENDARNY
KLASA
Paladyn
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA
Status odporny na truciznę.png  Bohater ma wrodzoną odporność na dolegliwości związane z zatruciem.

 

Maksymalne statystyki
Moc Atak Obrona Zdrowie
772 733 712 1367

 

RECENZJA

Clarissa jest postacią bardzo podobną do Siewcy Zagłady. W początkowej wersji (beta) jej umiejętności specjalne były identyczne jak u Siewcy, jednak później zdecydowano się na obniżenie nieco jej obrażeń turowych. Nie zmienia to faktu, że nadal jest bardzo dobrą kartą.

Atak

W ataku, mimo, iż obrażenia turowe Clarissy wypadają nieco słabiej niż u Siewcy, to jednak spoiwo żywiołów ma większy wpływ na naszą drużynę atakującą niż ma to miejsce u Siewcy.

Obrona

W dobie tanku w postaci Tellurii, dostała tą samą klasę co Telluria: paladyn. Prawdopodobnie miało to nieco powstrzymać chęć wrzucenia jej do drużyny obronnej. Ale czy faktycznie będzie to ograniczenie dla graczy?

W związku z tym, że obrażenia turowe Clarissy (trucizna), Siewcy (ogień) i Veli (woda) są różne, wszystkie kumulują się, co może mieć zgubny skutek dla atakującego jeśli nie posiada w drużynie atakującej bohaterów, którzy będą w stanie każde z tych obrażeń zdezaktywować (Rigard, Vivica, Sonia czy Caedmon w kostiumie, Zimkitha, itd.)  lub zablokować (Grazul, Malosi, itd.). Tak więc zestawienie w drużynie obronnej Siewcy, Tellurii, Veli i Clarissy będzie z pewnością głównym celem większości graczy. Biorąc pod uwagę również fakt, że w ustawieniu obrony Telluria pełni funkcję tanka, Siewca i Vela obstawiają flanki, Clarissa ze swoją bardzo szybką maną może spokojnie zająć miejsce na skrzydle.

Tytan

Clarissa nie jest kartą na tytana. Jej statystyki ataku nie są na tyle imponujące aby wzmocnić obrażenia z klocków. Nie posiada też umiejętności, które powodowałyby obniżenie obrony/ataku tytana czy podwyższenie obrony/ataku naszej drużyny, a takie właśnie umiejętności pożądane są podczas walki z tytanem.