Rodzina wilków:
Rodziny dają premie za każdego unikalnego bohatera z tej samej rodziny w bitwie.
Bonus dla 2/3 Bohaterów:
- 35% / 50% szansy na to, że rzucone wzmocnienie nie będzie mogła zostać oczyszczona
Rodzina Kruków:
Rodziny dają premie za każdego unikalnego bohatera z tej samej rodziny w bitwie.
Bonus dla 2/3 Bohaterów:
- 35% / 50% szansy na to, że rzucona dolegliwość nie będzie mogła zostać oczyszczona
Quenell
ŻYWIOŁ
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
STRAŻNIK LASU
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | szybko |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
816 | 795 | 760 | 1433 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Wyjący Miecz |
Efekt I | Zadaje 320% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. |
Efekt II | Rzucający otrzymuje dodatkowe +40% mocy za następną specjalną umiejętność, którą rzuci. Dodatkowa moc zwiększa się o 40% w każdej turze, łącznie do +200%. |
Esme
ŻYWIOŁ
LÓD
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Czarodziej
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
816 | 762 | 780 | 1477 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Zabójca potworów |
Efekt I | Niszczy wszystkich potworów ze wszystkich sojuszników. |
Efekt II | Odzyskuje 40% zdrowia dla wszystkich sojuszników. |
Efekt III | Jeśli sojusznik miał diabły, będzie odporny na nowe diabły przez 4 tury. |
Wolfgang
OGIEŃ
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
WOJOWNIK
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | Średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
816 | 768 | 784 | 1450 |
MIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Rękawica Dowódcy |
Efekt I | Zadaje 250% obrażeń wszystkim wrogom. |
Efekt II | Rzucający zmniejsza wszystkie otrzymywane obrażenia o -50% na 4 tury. |
Efekt III | Po 4 turach rzucający zwiększa zdrowie wszystkich sojuszników o 600. |
Ludwig
ŻYWIOŁ
MROK
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
PALADYN
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | Wolna |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
816 | 723 | 844 | 1442 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Skóra w całości z metalu |
Efekt I | Bohater zyskuje efekt prowokacji, która uniemożliwia wrogom używanie specjalnych umiejętności na sojusznikach rzucającego przez 6 tur. |
Efekt II | Bohater otrzymuje +84% obrony przed Umiejętnościami specjalnymi na 6 tur. |
Efekt III | Pobliscy sojusznicy otrzymują manę co turę przez 6 tur. Otrzymana mana zwiększa się co turę aż do ostatniej tury, kiedy otrzymuje się 100% many. |
Wren
ŻYWIOŁ
NATURA
RZADKOŚĆ
EPICKI
KLASA
łotrzyk
RODZINA
Kruk
Regeneracja many | szybka |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
680 | 675 | 643 | 1281 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Wiewiórka Giermka |
Efekt I | Zadaje celowi 240% obrażeń. |
Efekt II | Wszystkie trafione cele otrzymują -34% ataku na 3 tury. |
Efekt III | Jeśli cel ma buffy i zostanie trafiony, obiera za cel innego wroga z buffami. Jeśli żaden z pozostałych wrogów nie ma wzmocnień, wybierz losowego wroga. Obrażenia zmniejszają się przy każdym kolejnym trafieniu. Każdy wróg może być trafiony tylko raz. |
Ferant
ŻYWIOŁ
OGIEŃ
RZADKOŚĆ
EPICKI
KLASA
Druid
RODZINA
Wilk
Regeneracja many | Średnio |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
680 | 635 | 595 | 1474 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Dzika zemsta |
Efekt I | Bohater i pobliscy sojusznicy kontratakują z 135% otrzymanych obrażeń przez 5 tur.. |
Efekt II | Bohater i pobliscy sojusznicy zmniejszają o 10% many atakującego przy każdym kontrataku na 5 tur. Efekt zmniejsza się w przypadku kolejnych aktywacji w tej samej turze. |