Balbar
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/10/balbar-wektor-optimized.png?fit=484%2C511&ssl=1)
ŻYWIOŁ
NATURA
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
DRUID
Wrodzona odporność: Odpieranie Blokady Wzmocnień.
Ten bohater posiada wrodzoną odporność przed umiejętnościami blokującymi otrzymywanie wzmocnień.
Wrodzona umiejętność: Regeneracja zdrowia przy otrzymaniu wzmocnienia.
Ten bohater regeneruje 5% zdrowia w momencie otrzymania wzmocnienia
Regeneracja many | szybka |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
796 | 762 | 756 | 1378 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Zarodniki snu |
Efekt I | Zadaje celowi 300% obrażeń. |
Efekt II | Cel zasypia |
Efekt III | Podczas snu cel nie może atakować ani zdobywać many. |
Efekt VI | Wszystkie obrażenia zadawane śpiącemu celowi zostają zwiększone o +60% |
Efekt V | Śpiący cel zostaje przebudzony, gdy otrzyma obrażenia. Wyklucza to obrażenia zadawane przez minionki oraz diabły. |
Efekt VI | Spoiwo żywiołów daje +10% do każdego leczenia otrzymanego dla wszystkich sojuszników Natury przez 4 tury. Tego efektu nie można usunąć. |