![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/10/Ariel-optimized.png?fit=532%2C747&ssl=1)
odzina z Atlantydy:
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% do obrony
ŻYWIOŁ
LÓD
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
Kleryk
RODZINA
Atlantyda
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
772 | 731 (355) | 768 (373) | 1260 (612) |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Boska ochrona |
Efekt I | Regeneruje 40% zdrowia wszystkich sojuszników. |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy otrzymują +24% regeneracji many przez 4 tury. |
Efekt III | Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników |
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2021/10/ariel-wektor-optimized.png?fit=502%2C733&ssl=1)
ŻYWIOŁ
LÓD
RZADKOŚĆ
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/ep-poland.pl/wp-content/uploads/2020/09/Star_icon-optimized.png?resize=15%2C14&ssl=1)
LEGENDARNY
KLASA
Czarodziej
RODZINA
Atlantyda
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
796 | 765 | 780 | 1325 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Rytuał Głębokiego Widzenia |
Efekt I | Zwiększa zdrowie wszystkich sojuszników o 400. Jeśli zdrowie przekracza maksymalne HP, jest dodawane jako tymczasowe HP. |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy regenerują niewielką ilość many w ciągu 4 tur. |
Efekt III | Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników |