odzina z Atlantydy:
bonus za 2/3/4/5 bohaterów w drużynie:
• +5%/+10%/+15%/+20% do obrony
ŻYWIOŁ
LÓD
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Kleryk
RODZINA
Atlantyda
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
772 | 731 (355) | 768 (373) | 1260 (612) |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Boska ochrona |
Efekt I | Regeneruje 40% zdrowia wszystkich sojuszników. |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy otrzymują +24% regeneracji many przez 4 tury. |
Efekt III | Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników |
ŻYWIOŁ
LÓD
RZADKOŚĆ
LEGENDARNY
KLASA
Czarodziej
RODZINA
Atlantyda
Regeneracja many | średnia |
Moc | Atak | Obrona | Zdrowie |
---|---|---|---|
796 | 765 | 780 | 1325 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Rytuał Głębokiego Widzenia |
Efekt I | Zwiększa zdrowie wszystkich sojuszników o 400. Jeśli zdrowie przekracza maksymalne HP, jest dodawane jako tymczasowe HP. |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy regenerują niewielką ilość many w ciągu 4 tur. |
Efekt III | Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników |